20 Şubat 2012 Pazartesi

İşte beşinci  çalışmam.  Bu çalışmada duvarları boyadan önce kumaş kapladım. Dolap içindeki tabaklar ve fincanlar  hamurdan. Sandalye ve masa malum daha önce resmetmiştim kahve karıştırma çubukları, tespih boncukları ve çöp şiş çubukları. Kadehleri şimdilik  maalesef ben yapmadım hani şu mıknatıslı  dolap  süsleri var ya onlardan söküp kullandım. bir dahaki sefere  kendim deneyeceğim. Duvardaki  rölyef polypondan kendi emeğim. Ama ne var ki  fotoğraflar gerçeği  gerçekten yansıtmıyor. Şöyle, ya da böyle koleksiyonuma beşinci çalışmam da katılmış oldu. bir sonraki çalışmam bir bebek odası. Yine torunum için gerçek boyutta yaptığım beşiğin aynisni yapmaya başladım.. Az biraz şekillensin  yine imalat  detayları ile ilgili resimlerle beraber  burada olacak. İlk  ipucu aşağıda , yine kahve karıştırma çubukları  ama bu kez kürdan kullandım. Dedim ya  az daha şekillenmesi lazım. Görüşmek üzere...


İşte  beşiğin yanlarına başladığımın resmidir ))





2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel. duvardaki rölyefi kendinizin yapmış olması ayrıca bir tebrik gerektirir:)

Adsız dedi ki...

detayları inceledikce sanatınızın değeri daha çok ortaya çıkıyor. tebrikler... A.D