21 Nisan 2012 Cumartesi


Umduğumdan daha  fazla detay  gerekiyormuş. Yakında ayağa  kalkar ))



10 yorum:

neşeli oyuncaklar dedi ki...

Şimdiden harika görünüyor.Bitmiş halini düşünemiyorum bile.

LiliMini dedi ki...

Merakla bekliyoruz :)

miniamania dedi ki...

Teşekkür ederim neşeli oyuncaklar motive ediyorsunuz. 26 sındaki yayına hazırlamaya çalılıyorum ))

miniamania dedi ki...

Teşekkür ederim Lilimini bakalım ben de merak ediyorum tasarladığıma ulaşabilecek miyim ?

Özden CEYHAN dedi ki...

Hadi bakalım dostum, ne kadar detay okadar iş demektir şimdiden kolay gelsin. :))

Blogger Bolat dedi ki...

Bana versen bunları 1 senemi alır ama ortaya ne çıkar söz veremem üstat :)

Unknown dedi ki...

Merhaba çok güzel olacağı detaylardan belli oluyor merakla bekliyorum.Saygılar...

miniamania dedi ki...

Teşekkürler Özden dostum

miniamania dedi ki...

Bolat abartmayalım lütfen )) yapmaya çalışıyorum işte bir şeyler Teşekkürler.

miniamania dedi ki...

Sağolun Mehtap hanım hemen hemen bitti sayılır ayın 26 sında TRT de yayında göstereceğim inşallah )) daha sonra detayları burada yayınlarım yine.